Cytrusy i odchudzanie, czyli o grejfrutach

Grejfruty mają dość specyficzny smak, więc mogą nie mieć zbyt dużo zwolenników (w szczególności wśród młodych smakoszy). Szkoda, bo mają bardzo dużo właściwości odżywczych, które doskonale wpływają na nasze zdrowie i wzbogacają naszą dietę.

Grejfruty bardzo dobrze wpływają na nasz układ odpornościowy. Posiadają niezliczone pokłady witaminy C (jeden owoc przekracza dziennie zapotrzebowanie na tę witaminę), B, potasu oraz beta-karotenu. Najwięcej właściwości odżywczych mają czerwone odmiany tych owoców. Cytrusy te poprawiają pracę naszego serca oraz przeciwdziałają rozwijaniu się miażdżycy, nowotworów, a nasza skóra dłużej zachowuje młodzieńczą witalność.

Grejfruty warto włączyć do naszego menu, w szczególności gdy jesteśmy na diecie odchudzającej. Owoce te są bardzo mało kaloryczne oraz mają niski indeks glikemiczny! Są wskazane do spożywania przez cukrzyków. Cytrusy przyspieszają proces przemiany materii i spalanie tłuszczów.

Przed włączeniem grejfrutów do naszej diety musimy sprawdzić, czy nie nie wchodzą w jakieś niebezpieczne interakcje z lekami, które przyjmujemy. Najlepiej w tej kwestii dopytać się lekarza, a nie testować to na własnej skórze.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s